Jak se hází…?

 

Ne každého zajímá co se právě děje v Atlantě. V lize je nás hodně a chci aby si na těchto stránkách našel každý něco. Budou se tu objevovat nejen informace z domácího táboru, ale i spousta zajímavostí o našem milovaném sportu.

Často se mě účastnící ptají na moje zkušenosti z hraní. Když jsem se jednou v létě ocitl na letním kempu plný minor league trenérů se zkušenostmi z MLB, měl jsem velkou chuť se naučit více typů nadhozů. Jeden z trenérů mi řekl, že není důležitý kolik nadhozů umím. Řekl, že nadhazovač, který dokonale ovládá 2 nadhozy může hrát baseball na profesionální úrovni; Ten, který dokonale hází 3 a více nadhozů patří do MLB. V podobě videí nauč se sám” bych Vám dnes chtěl ukázat techniku některých nadhozů, které vídáme ve hře.

 

4 Seam Fastball (4FB) - video
2 Seam Fastball (2FB) - video
Changeup (CHG) - video
Curveball (CRV) - video
Knuckler (KNU) - video
Splitter (SPL) - video
There are no comments on this post.

Zanechat Odpověď

